لودینگ

میکروبیولوژی براک (سه جلدی)

نوشته : Madigan Michael T , Martinko John M , Bender Kelly S , Buckley Daniel H , / نشر : خانه زیست شناسی ,
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}
اضافه به علاقه مندی ها حذف از علاقه مندی ها
این کتاب را خوانده اید؟
به دوستانتان پیشنهاد می دهید؟

کتاب « زیست ­شناسی میکروارگانیسم ها» که ترجمه­ ی ویراست سیزدهم کتاب “Biology of Microorganisms” است بی­ شک یکی از معدود کتاب­ ها در زمینه ­ی میکروبیولوژی است که به عنوان تنها منبع این رشته در امتحانات مختلف وزارت علوم، اعم از امتحانات ورودی کارشناسی ارشد، دکتری و المپیاد زیست ­شناسی معرفی شده است. کتاب حاضر که به « میکروبیولوژی براک » نیز معروف است برعکس، عمده­ ی کتاب ­های میکروبیولوژی موجود در بازار، که بر میکروبیولوژی پزشکی و نقش بیماری­زایی میکروارگانیسم­ها می­پردازند، زمینه­ های مختلف میکروبیولوژی را با دیدگاه زیست­ شناختی مورد توجه قرار داده و مطالب پایه و کاربردی میکروارگانیسم ­ها را در قالب « 36 فصل» مطرح نموده است. هر فصل علاوه بر بیان شیوا و ساده­ ی تازه ­ترین مباحث مربوطه، مطالب جدید مطرح شده در آن موضوع را نیز در کادر مجزایی ارایه می­ کند. در پایان هر یک از مباحث داخل فصل پرسش ­هایی تحت عنوان "خودآزمایی" برای ارزیابی اولیه از میزان برداشت خواننده آورده شده است. در پایانِ هر فصل نیز مجموعه پرسش­ هایی در دو قالب "پرسش های عمومی" و "پرسش ­های کاربردی" مطرح شده ­اند. پرسش ­های عمومی به نحوی طراحی شده ­اند که پاسخ آن­ها را از داخل متن می­توان یافت، ولی پاسخ پرسش­ های کاربردی از طریق استنباط شخصی خواننده از مطالب ارایه شده در آن فصل و تلفیق آن با دانسته­ های خود قابل دستیابی است. کلمات مهم هر فصل تحت عنوان "مروری بر اصطلاحات کلیدی" در انتهای فصل­ ها ارایه شده است که در واقع واژه ­نامه­ ی کوتاهی برای آن فصل می­ باشد.

ترجمه ­ی کتاب میکروبیولوژی براک به علت حجم بالای آن در سه جلد به صورت تمام رنگی ارایه شده است. جلد اول میکروبیولوژی براک شامل فصول مربوط به تاریخچه، ساختار، ژنتیک، تغذیه و رشد میکروارگانیسم­ها و ویروس­ها است. جلد دوم میکروبیولوژی براک عمدتاً بر روی متابولیسم، تنوع میکروارگانیسم­ها و طبقه بندی
آن­ها و همچنین اهمیت اکولوژیک و تاثیر محیطی میکروارگانیسم­ ها بحث می­کند. در نهایت، جلد سوم میکروبیولوژی براک کتاب مشتمل بر فصولی است که کنترل رشد میکروارگانیسم­ ها، مکانیسم­ های ایمنی و بیماری­ های ناشی از میکروارگانیسم­ها را مورد بحث قرار می­دهد.

مطالعه بیشتر ...


615,000 تومان
نوبت چاپ: 1
سال انتشار : 13
ویراست : -
کد یکتا : 97862200200
تعداد صفحات : 1374
نوع جلد : شومیز
تیراژ : -
قطع : رقعی
زبان : فارسی
وزن : 3560
هنوز هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است
ارسال نظر
ارسال بریده کتاب
{{ slice.user.firstName }}

{{ slice.text }}

هنوز هیچ بریده کتابی برای این مطلب ثبت نشده است
ارسال بریده کتاب

97862